Halaman

Rabu, 2 Mac 2016

Penggemar perfumea happy sangat bercerita tentang De'Xandra. Mana tak nya.. Bau De'Xandra sama dengan koleksi2 pefumes original nyer..
Bestnya biler dexandra di pakai bertukar- tukar setiap pagi sebab murah.. Koleksi perfume original boleh simpan utk waktu tertentu 😍😍
Kalo penggemar wangian pun dah beli dexandra.. Anda biler lagi? .. Mungkin inilah masa beli untuk pertama kali.. Terus tak kesal beli sebab perfume ni lah yg terbaik 



😍😍

Agen Dropship Diperlukan

Jangan berhenti BANTU ORANG LAIN TAMBAH PENDAPATAN
Ini adalah JIHAD kita bantu orang lain keluar dari masalah TAK CUKUP DUIT
Banyak pahala kita akan dapat...Allah akn balas dari rezeki yang tak disangka-sangka.....tunggu jer
Dropship diperlukan untuk tambah pendapatan.
Sangat sesuai untuk suri rumah bantu suami tambah pendapatan.
Berwangi2an duit pun dapat.
.
Mula dengan yg sedikit lama2 semakin meningkat.
.
‪#‎team‬ money magnet titanium & money magnet junior
‪#‎agen‬ dropship diperlukan
‪#‎road‬ to success
Whatapps : 019-917 3558

Ahad, 16 Ogos 2015

PAKAIAN KANAK-KANAK

Susah nak dapatkan pakaian kanak-kanak yang selesa dan menarik?

Saya cadangkan anda menyukai fb page di bawah :

https://www.facebook.com/widadcreativeresources?ref=hl

Terdapat banyak baju kanak-kanak dengan rekaan eksklusif.

Saya sendiri membeli banyak koleksi untuk anak saya, ini kerana kainnya yang berkualiti selesa di pakai oleh kanak-kanak yang lasak @ pun tidak.




Rabu, 12 Ogos 2015

Agen Dropship Diperlukan - Produk Mudah Jual Online

Berminat nak jadi agen dropship produk mudah jual di internet sekarang ni. boleh koik link di bawah

https://www.facebook.com/groups/898548273536333/

Terdapat banyak barang yg HOT di internet untuk di pasarkan.
Dah ramai yg berjaya menjana pendapatan sampingan mereka.
Jom cuba mana tahu rezeki anda juga ada di sini.
Semoga berjaya.



Rabu, 20 Mei 2015

TIPS BISNES ORANG CINA




7 pegangan masyarakat Cina dalam aspek bisnes atau perniagaan :
1. Rajin
- jika tidak berniaga akan menjadi malas
2. Jimat
- jika tidak akan membazir modal
3. Senyum
- jika tidak pelanggan akan lari
4. Kejar masa
- jika tidak peluang akan diambil orang
5. Harga berpatutan
- jika tidak mungkin akan bergaduh
6. Hutang hanya dengan orang yang dikenali
- jika tidak modal akan hilang
7. Semak akaun setiap hari
- jika tidak modal hari esok bermasalah
Ketujuh-tujuh ini juga merupakan peribahasa masyarakat Cina tentang perniagaan dan bisnes.
Sumber: Ann Wan Seng

KELEBIHAN FORMULA TARIK REZEKI

Kelebihan-kelebihan setelah menggunakan produk Formula tarik Rezeki ini ialah:
==============================
.
.
1) Menyucikan elemen penarik rezeki yang mana akan mudah menarik rezeki. (Dah bersih dalaman ini, rezeki tertarik automatik In shaa ALLAH)
.
.
2) Ia memberikan gambaran sebenar tentang DUIT.
.
.
3) Ia membuang kepercayaan/pemikiran lama tetang rezeki dan kekayaan dan digantikan dengan kepercayaan minda yang baru lebih segar untuk menarik kekayaan yang lebih jelas.
.
.
4) Menghilangkan 100% keraguan dan ketakutan dalam diri tetang rezeki.
.
5) Rezeki masuk bertubi-tubi dengan izinnya tanpa sangka-sangka.
.
6) Menjadi positif dan tawadduk dalam setiap aspek akhlak dan kehidupan yang lebih bahagia.
.
7) Hidup lebih difahami dengan mudah tanpa rasa tertekan. Menjadi lebih tenang dan berjaya.
.
.
8) Membentuk pemikiran dan sel-sel minda yang berdoa kepada ALLAH SWT secara automatik. Ringkasnya apa yang kita fikir adalah DOA. Belajar berdoa melalui pemikiran dengan betul dan tepat.
.
9) Ibadah kepada ALLAH menjadi sangat ringan dan dilakukan tanpa paksaan.
.
.
Masalah peragu rezeki ialah
=========
1) Gagal dan terus gagal dalam setiap percubaan mencari dan mendapatkan rezeki setiap hari.
.
2) kesempitan wang yang serius tanpa siapa tahu
.
3) Menanggung beban hutang yang belum selesai
.
4) Kebocoran wang, wang hilang tiba-tiba dan tidak tahu kemana wang semakin susut.
.
5) Tidak nampak peluang mendapatkan wang dengan lebih banyak.
.
6) Buntu jalan menemui rezeki yang lebih mudah dan berkat.
.
7) tidak pasti pendapatan halal atau tidak walau satu sen.
.
8) hidup dalam ketakutan dan tanpa arah tuju matlamat masa depan.
.
.
.
Jika masalah tidak diselesaikan segera
================
.
1) Boleh menjadi bankrap dan muflis
.
2) Hilang tempat bergantung
.
3) hidup dalam hutang akan semakin bertambah
.
4) Hidup akan huru-hara kerana masalah semakin banyak
.
5) tidak dapat menyimpan walau satu sen
.
6) Berdepan dengan kutukan dan caci maki keluarga dan rakan-rakan.
.
7) Boleh mendatangkan pelbagai masalah penyakit dalaman yang membahayakan diri akibat tekanan masalah dan rezeki yang tak selesai.
.
.
.
Apa yang dapat dibantu oleh 111 Formula tarik rezeki ini?
=======================
.
.
Anda akan mula berjaya dan terus berjaya dalam setiap usaha.
Usaha mula menampakkan hasil yang tidak disangka-sangka.
.
Mendapat rezeki yang luas dan tanpa batas.
.
.
Hutang selesai
.
.
Dapat mula menyimpan wang
.
Pengurusan hidup akan tersusun dan teratur.
.
Pemikiran akan mula berubah dan nampak peluang rezeki ada di mana-mana sahaja.
.
Memahami erti hidup dan hala tuju yang mahu dicapai.
.
Masa depan lebih cerah.
.
.
.
In Shaa ALLAH.
.

Berminat nak dapatkannya boleh klik link di bawah
http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=bisnessantai

HIDUP INI SENANG JE

Hidup ini senang je.
.
.
Jangan dengki
Jangan sakit hati
Jangan riak
Jangan malas
Jangan kedekut
.
.
.
Jadi payah pasal apa?
.
.
pasal tak bersyukur
pasal tak jaga hubungan dengan ALLAH
pasal lupa pemberi rezeki itu siapa
.
.
Manusia yang risau hal rezeki ketika bangkit dipagi hari adalah tanda hatinya telah MATI kerana REZEKI Allah sudah aturkan DI LOH MAHFUZ. Hanya cari sebab dan cara untuk tarik dia datang kepada kita.
.
.
.
Mudah je. Buat semua yang saya cakap kat atas ini selesai semua masalah. In Shaa ALLAH.
.
.
Nora Yusof
http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=bisnessantai